Hátfájás Blog: 2011. március

Szeretettel köszöntelek a Tegyünk a hátfájás ellen közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz, illetve hozzászólhatsz a hasznos tartalmakhoz. Beszélgess bátran a többiekkel arról, mik a legjobb módszerek a hátfájás ellen!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3852 fő
  • Képek - 317 db
  • Videók - 173 db
  • Blogbejegyzések - 202 db
  • Fórumtémák - 33 db
  • Linkek - 923 db

Üdvözlettel,
Farkas Györgyi
Tegyünk a hátfájás ellen vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Tegyünk a hátfájás ellen közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz, illetve hozzászólhatsz a hasznos tartalmakhoz. Beszélgess bátran a többiekkel arról, mik a legjobb módszerek a hátfájás ellen!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3852 fő
  • Képek - 317 db
  • Videók - 173 db
  • Blogbejegyzések - 202 db
  • Fórumtémák - 33 db
  • Linkek - 923 db

Üdvözlettel,
Farkas Györgyi
Tegyünk a hátfájás ellen vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Tegyünk a hátfájás ellen közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz, illetve hozzászólhatsz a hasznos tartalmakhoz. Beszélgess bátran a többiekkel arról, mik a legjobb módszerek a hátfájás ellen!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3852 fő
  • Képek - 317 db
  • Videók - 173 db
  • Blogbejegyzések - 202 db
  • Fórumtémák - 33 db
  • Linkek - 923 db

Üdvözlettel,
Farkas Györgyi
Tegyünk a hátfájás ellen vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Tegyünk a hátfájás ellen közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz, illetve hozzászólhatsz a hasznos tartalmakhoz. Beszélgess bátran a többiekkel arról, mik a legjobb módszerek a hátfájás ellen!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3852 fő
  • Képek - 317 db
  • Videók - 173 db
  • Blogbejegyzések - 202 db
  • Fórumtémák - 33 db
  • Linkek - 923 db

Üdvözlettel,
Farkas Györgyi
Tegyünk a hátfájás ellen vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Tegyünk a hátfájás ellen klub hírei - 2011. március

 

network.hu

Az emberi gerincet nem két lábon ácsorgásra találták ki.

 

Ezért néha muszáj leülni egy időre.

Viszont az ülés is kikészíti a hátat.

Vannak azonban egészséges alternatívák is!

Az úgynevezett anatómiai, más néven térdeplőszékek, és az ülőlabda az ülőmunka végzése közben megóvja a gerincet az egyenetlen, túlzott terhelés káros következményeitől.

A térdeplőszékek és ülőlabdák hatásmechanizmusa nem ördöngösség.

Csupán folyamatos egyensúlyozásra késztetik a rajtaülőt, így edzik a gerincet tartó izmokat.

Utolsó hozzászólás

[Törölt felhasználó] üzente 4 éve

Hálásan köszönjük,nem ismertük !

Tovább 

network.hu

Tudtátok ezeket? Nem lehet elég tanácsot adni:

A fájdalomcsillapító testtartás

 

● Állj egyenesen, hogy mindkét lábadra egyformán nehezedjen a testsúlyod. Forgasd a medencéd előre majd hátra, és közben figyeld meg, melyik testhelyzetben nehezedik a legkisebb terhelés a hátadra. Mozgasd meg a derekad és a mellkasod is, és jegyezd meg, hogy a legjobb –igyekezz ehhez visszatérni, amikor csak lehet.

● Ne aludj hason. Hanyatt fekve tegyél a fejed és a térded alá is egy-egy párnát, ha az oldaladon alszol, akkor a térdeid közé – így kisebb terhelés esik a derékra.

Utolsó hozzászólás

Perényi Csilla üzente 6 éve

A Feldenkrais módszer tanulása sokat segít.

Tovább 

 

 

network.hu

Sokan azt hisszük, hogy a csontok meszesedése, kopása korral jár, az öregedéssel együtt vár ránk, elkerülhetetlen.

 

Pedig az igazság az, hogy a porcok kopása, meszesedése, az artrózis ugyanúgy civilizációs betegség, Magyarországon pedig népbetegség, mint a hátfájás és a csontritkulás.

 

A meszes ízületeinket, idő előtt elkopó csontjainkat a helytelen táplálkozásnak, a mozgásszegény életmódnak, és ezek egyenes következményének, a jelentős súlytöbbletnek köszönhetjük.

Utolsó hozzászólás

Szlávi Saci üzente 6 éve

igen, adjuk le azt a túlsúlyt!

Tovább 

network.hu

 Vállprés (1.kép)

hatása: Erősíti a csuklyás izmot és a rombuszizmokat, így stabil, erős hát és szép tartás lesz az eredmény.

javaslat: Ügyeljünk, hogy a vállakat lefelé húzzuk a vállprés alatt.

Álljunk egyenesen, lábainkat kissé terpesszük szét, karjainkat lazán engedjük le oldalt, tenyerünk a comb felé néz. Szép lassan nyomjuk egymás felé a lapockákat. A gyakorlat folyamán a felkar csontjai elfordulnak, a mellkastól kifelé. Egyúttal a tenyerek helyzete is megváltozik (előre néznek).

Utolsó hozzászólás

Háló Lénárdné üzente 6 éve

Megcsináltam, jólesett nagyon !!! Köszönöm ! :-)

Tovább 

network.hu

A hát- és derékfájás, vagy a csontritkulás ma már népbetegség számba megy.

Fiatal korban a csontépítő anyagok beépülése még gyorsabb, mint a lebomlásé, de ahogy telik az idő, sajnos kezdetét veszi a folyamatos leépülés.

A csontépítő anyagok lebomlásának üteme felgyorsul, a beépülés lelassul, csontjaink már nem képesek regenerálódni.

És ilyenkor már késő bánat a csonterősítő vitaminok nyakalása!

És persze hiába is hajtogatjuk az ifjúságnak, hogy a kóla megeszi a csontokat, a csokitól és a chipstől sem maradunk örökké fiatalok, erősek és egészségesek...

Utolsó hozzászólás

Drozdik Bálint üzente 6 éve

A joghurt? Már miért ártana? Sokkal jobb, mint a tej, kalcium forrásként is, meg emészthetőség szempontjából is, meg minden szempontból is.
Egy bizonyos Mecsnyikov Nobel-díjat kapott, amikor rájött, hogy a benne található baktérium kultúrák gyakorlatilag elpusztítják a bélben rendetlenkedő gonosz baktériumokat. És még a laktózérzékenyek is ehetik, nem lesz tőle bajuk!

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu