Szeretettel köszöntelek a Tegyünk a hátfájás ellen közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz, illetve hozzászólhatsz a hasznos tartalmakhoz. Beszélgess bátran a többiekkel arról, mik a legjobb módszerek a hátfájás ellen!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3782 fő
  • Képek - 305 db
  • Videók - 173 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 28 db
  • Linkek - 922 db

Üdvözlettel,
Farkas Györgyi
Tegyünk a hátfájás ellen vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Tegyünk a hátfájás ellen közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz, illetve hozzászólhatsz a hasznos tartalmakhoz. Beszélgess bátran a többiekkel arról, mik a legjobb módszerek a hátfájás ellen!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3782 fő
  • Képek - 305 db
  • Videók - 173 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 28 db
  • Linkek - 922 db

Üdvözlettel,
Farkas Györgyi
Tegyünk a hátfájás ellen vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Tegyünk a hátfájás ellen közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz, illetve hozzászólhatsz a hasznos tartalmakhoz. Beszélgess bátran a többiekkel arról, mik a legjobb módszerek a hátfájás ellen!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3782 fő
  • Képek - 305 db
  • Videók - 173 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 28 db
  • Linkek - 922 db

Üdvözlettel,
Farkas Györgyi
Tegyünk a hátfájás ellen vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Tegyünk a hátfájás ellen közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz, illetve hozzászólhatsz a hasznos tartalmakhoz. Beszélgess bátran a többiekkel arról, mik a legjobb módszerek a hátfájás ellen!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3782 fő
  • Képek - 305 db
  • Videók - 173 db
  • Blogbejegyzések - 189 db
  • Fórumtémák - 28 db
  • Linkek - 922 db

Üdvözlettel,
Farkas Györgyi
Tegyünk a hátfájás ellen vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A mai, nem túl rózsás életmódnak köszönhetően egyre többen vagyunk, akik hátfájással küzdünk. Ez pedig már egyre fiatalabb korban jelentkezik. Nézzük, hogyan is zajlik egy átlagos ember napja!

 

Sokan már ébredés után megtapasztaljuk a hátfájás kínzó gyötrelmeit, amikor az alvás után felülünk. Ennek oka lehet a kényelmetlen fekhely is, amit nem biztos, hogy érzünk, hiszen már hozzászoktunk. Aztán mindenki elindul iskolába, munkahelyre.

 

Gyermekeink a döbbenetes súlyú iskolatáska alatt majd megrogynak, ez sem túl jó, sokakat viszont autóval hoznak-visznek még a legközelebbi lakástól is, ami szintén nem egészséges. Mi felnőttek megpakolva buszozunk, vagy éppen autóval száguldunk munkahelyünkre. Ha állómunkát végzünk attól szakad le a derekunk és a lábunk, ha ülőt akkor attól fájhat a hátunk. A rohanó hétköznapokon senki nem ér rá testtartásával foglalkozni, mindenki fáradtan zuhan le a székére és izmaink teljesen elernyednek, hiszen már magunkat tartani sincs erőnk. A gyerekek jobb helyzetben vannak a kötelező testnevelés óra és a délutáni sportolások miatt, mi felnőttek viszont az állandó malomkerékben csak ingázunk a munkahely és az otthon között.

 

Az ilyen életmód mellett bizony elkerülhetetlen a gerincferdülés kialakulása, mely mára már népbetegség lett. Azonban nem csak a mozgásszegény életmód és a helytelen testtartás lehet e fájdalom okozója. A stressz és egy véletlen rossz mozdulat is tönkre tudja tenni a napunkat egy jó kiadás hátfájással.

 

A hátfájás tíz fő kiváltó oka között a következők szerepelnek:

 

  1. Olyan dolgot csinálni, ami nem megszokott
  2. Ülő életmód
  3. Hosszú időn keresztül ülni vagy állni
  4. Rossz pozícióban eltöltött alvás
  5. Nehezet emelni
  6. Terhesség
  7. Köhögés vagy tüsszentés
  8. Ismétlődő mozgások
  9. Vezetés
  10. Öregedés

 

Nos úgy gondolom, hogy nincs olyan ok, ami ellen ne tehetnénk. A rendszeres testmozgás mindenek felett áll, igenis tegyük le néha gépjárművünket.

 

Ami pedig szintén nagyon fontos, hogy alapos gondossággal válasszuk ki fekhelyünket. Egy egészséges ember napi 6-8 órát alszik. Ez az idő gyorsan eltelik, ha jól alszunk, de ha nem jön álom a szemünkre, akkor tudjuk, hogy ez azért nem kevés idő. Ezért fontos, hogy a lehető legkényelmesebb és legegészségesebb fekhelyet válasszuk pihenés céljából, hogy valóban kipihenten ébredjünk. Erre a legmegfelelőbb a Kosmodisk matrac, mely masszírozó hatása a gerincszakaszi izmokat stimulálja. Serkenti a vérkeringést, ellazítja az izmokat és a hátfájást.

 

Nagyon fontos, hogy vigyázzunk egészségünkre, és ha tehetünk a javulás érdekében, akkor azt meg is kell tenni saját magunk érdekében!

 

A Kosmodisk matrac előnyeiről és jótékony hatásáról itt olvashatsz!

 

network.hu

 

 

 

 

Címkék: hát hátfájás kosmodisk

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu